مدافون از نگاه کاربران

امتیاز دهید
medafon1
فهرست مطالب

در اولین روزهای سرد زمستان، به مناسبت سومین سالگرد تاسیس اپلیکیشن مشاوره پزشکی مدافون، تصمیم گرفتیم با تعدادی از کاربران عزیزمان که از پزشکان اینترنتی، مشاوره پزشکی گرفته‌اند، گپی بزنیم و نظرشان را درباره مدافون بدانیم. آنچه می خوانید حاصل این گفتگو است.

یک کاربر دوست داشتنی از شیراز

اولین کاربری که با وی صحبت کردیم، خانم شادی بود. او که ساکن شیراز است با لهجه شیرین خودش درباره آشنایی با مدافون می‌گوید: «شیرازی‌ها رو که می‌شناسین، زیاد حال و حوصله کاری رو ندارن. واسه همین من هم دنبال یه راهی بودم که دیگه نخوام برم دکتر که شما رو پیدا کردم و چند باری اینترنتی از دکترهاتون سوال پرسیدم.» با این جوابش کلی می‌خندیم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم.

همان طور که می‌دانید اپلیکیشن مدافون، بستری فراهم کرده است که بیماران بدون نیاز به مراجعه حضوری به مطب، سوالات خود را برای پزشکان آنلاین ارسال کرده و جواب دریافت کنند.

یک مهندس متالوژی

به سراغ علی آقا می‌رویم. علی آقا که مهندس متالوژی است می‌گوید که با مدافون در دوران کرونا آشنا شده و یک بار سوال رایگان کرونا پرسیده و یک بار هم از یک پزشک داخلی مدافون مشاوره گرفته است. علی آقا، زیاد اهل جواب‌های طولانی نیست. او درباره رضایتش از مدافون می‌گوید: «بله، از اپلیکیشن شما رضایت داشتم.»

پر سوال ترین کاربر مدافون

پرسوال ترین کاربر مدافون

نفر بعدی لیلا خانم است که لقب پرسوال‌ترین کاربر مدافون را به خود اختصاص داده است. از لیلا خانم می‌پرسیم که چه طور رکود بیشترین سوال در مدافون را شکسته است که می‌گوید: «راستش من در بچگی وقتی که 9 سالم بود، پدرم رو بر اثر بیماری از دست دادم و از همون موقع، خیلی از مریض شدن می‌ترسیدم. همیشه نگران بودم که بیماری باعث مرگ خودم یا اطرافیانم بشه. واسه همین، خیلی دکتر می‌رفتم. با کوچکترین تغییری در خودم می‌رفتم پیش دکتر و مشکل را مطرح می‌کردم. تا اینکه از طریق اینستاگرام با شما آشنا شدم و دیدم که خیلی از سوالاتم رو می‌تونم در اپلیکیشن شما بپرسم و خب هزینه کمتری هم صرف کنم.» برای پدر لیلا خانم طلب آمرزش کردیم و به سراغ کاربر بعدی رفتیم.

یک کاربر ناراضی

نظرات کاربران را می‌خوانیم تا به یک کاربر دیگر به نام علی آقا می‌رسیم. همیشه تماس گرفتن با کاربرانی که به مدافون نمره قبولی نمی‌دهند، کار سختی است چرا که دوست داریم بهترین خدمات را به کاربرانمان ارائه دهیم. علی آقا توضیح می‌دهد که سوال خود را برای یکی از پزشکان مدافون ارسال کرده بودند که متاسفانه پزشک نتوانسته بود در زمان مقرر پاسخ وی را بدهد و هزینه به حساب او عودت داده شده بود. از وی عذرخواهی کردیم و هزینه دو مشاوره پزشکی رایگان را به حساب وی اضافه کردیم. امیدواریم که این دفعه تجربه بهتری را در کنار مدافون کسب کند.

یک کاربر خیلی وفادار

خانم مرجان کاربر بعدی است که از دکتر زنان در مدافون سوال پرسیده، او می‌گوید: « به نظر من اپلیکیشن مدافون برای مردم بسیار مفید است. من در شهرستان زندگی می‌کنم و امکان دسترسی به پزشکان معتبر و متخصص برام وجود نداره. اما بعد از آشنایی با این اپلیکیشن می‌تونم با هر پزشکی که بخوام مشاوره داشته باشم.»

تجربه شما از خدمات مشاوره پزشکی آنلاین چیست؟ آیا تا به حال با دکترهای آنلاین مدافون در خصوص مشکلات پزشکی خود پرسش و پاسخ داشته اید؟ تجربیات خود را با ما در میان بگذارید. نظرات شما برای مدافون بسیار ارزشمند است. در پایان خوب است بدانید که مشاوره پزشکی در خصوص کرونا در مدافون رایگان است.

دسته بندی: مقالات گوناگون
تصویر آرزو اسماعیلی
آرزو اسماعیلی
ارتقا آگاهی در زمینه سلامت، قدم مهمی برای زندگی سالم‌تر است. از این رو برای شما مطالبی به روز و بر اساس تحقیقات پزشکی در حوزه سلامت، بهداشت و زیبایی منتشر نموده‌ام.
بحث و تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *